Je sluit een abonnement af voor 4 seizoenboxen en dit wordt niet automatisch verlengt. Wil je na de 4 ontvangen boxen de seizoenboxen blijven ontvangen voor je huistijgers dan kan al je de seizoenbox jaarabonnement nogmaals bestellen.
Je sluit een abonnement af voor 4 seizoenboxen en dit wordt niet automatisch verlengt. Wil je na de 4 ontvangen boxen de seizoenboxen blijven ontvangen voor je huistijgers dan kan al je de seizoenbox jaarabonnement nogmaals bestellen.
Bij een jaarabonnement ontvang je om de drie maanden een seizoenbox thuis! Ieder seizoen sluiten de we inhoud van de box op het komende seizoen aan, dus je gaat altijd voorbereid de lente/zomer/herfst/winter in!
Wij verzenden de seizoenbox op: 15 maart, 15 juni, 15 september en 1 december, dus sluit nu snel een jaarabonnement af, zodat je de eerste box meteen meepikt! Natuurlijk is de seizoenbox ook een leuk cadeau voor een bevriende katteneigenaar.
De Kattenveertjes Seizoenbox wordt 4 keer per jaar verzonden. Deze box wordt speciaal per seizoen samengesteld om verveling van je kat of poes tegen te gaan! Het bestaat uit minimaal 5 kattenspeeltjes en een lekkere snack.
Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven. Is het een cadeau of wil je een persoonlijk geschreven kaartje erbij? Deze kan je tijdens het bestelproces toevoegen.
Het kan gebeuren dat je onterecht een melding krijgt dat je pakketje al bezorgd is. Dit komt omdat de postbode dan jouw pakket al inscant op het moment dat hij/zij het pakketje meeneemt van het distributiepunt. Mocht je na 2 dagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
Verzending brievenbuspost ( zonder tracking): Postnl levert normaal gesproken binnen 48 uur echter kan er soms vertraging ontstaan. Mocht je na één week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan samen op zoek gaan naar passende oplossing.
Verzending Pakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending. Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl. Dit wordt goed aangegeven bij de trackinggegevens. Mocht je na 1 week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
Verzending Brievenbuspakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending. Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl dit wordt goed aangegeven bij de tracking. Mocht je na 1 week nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
De tracking informatie ontvangt je als je pakketje overhandigd is aan Postnl. Als je hebt gekozen voor verzending zonder track&trace wordt jouw bestelling per brievenbuspost verzonden. Van deze zendingen is geen track&trace beschikbaar.
Alle bestellingen worden met PostNL verzonden. Indien je kiest voor verzending zonder track&trace zal jouw bestelling per brievenbuspost verstuurd worden.
Stuur ons de leukste foto van jouw huistijger en vertel ons wat jouw huistijger uniek maakt
en dan maak je automatisch kans dat hij/zij met foto en een leuke tekst vermeld wordt in onze nieuwsbrief. Regelmatig posten we ook huistijger(s) op Facebook en Instagram.
Wij verzenden wekelijks een nieuwsbrief met leuke nieuwtjes, klantvragen, blog vermeldingen en natuurlijk een plekje voor een huistijger van een fan in de spotlight. Daarnaast verzenden we extra nieuwsbrieven voor speciale acties. Denk hierbij aan de kans populaire of speciale producten als eerste te pre-orderen of aan te schaffen.
We houden je elke week op de hoogte wat er gaande is en lichten producten uit. Daarnaast geven wij regelmatig onze nieuwsbriefabonnees de kans populaire of speciale producten als eerste te pre-orderen of aan te schaffen.
Inschrijven:
Tijdens het bestelproces kan toestemming geven om je aan te melden op de nieuwsbrief, daarnaast kan je onderaan onze webshop je inschrijven voor een kortingscode van 10% op je eerste bestelling!
Uitschrijven:
Onderaan onze nieuwsbrief staat de vraag: “Wil je je e-mailvoorkeuren aanpassen?”
Hier kun je een keuze maken aanpassen of uitschrijven! Door op het linkje te klikken kan je uitschrijven voor onze nieuwsbrief!
Zolang je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt is het mogelijk je bestelling aan te passen.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
U kunt contact met ons opnemen via:
Het contactformulier
Email te sturen naar ons e-mailadres info@kattenveertjes.nl
Via onze Facebookpagina + Instagrampagina
Telefonisch bereikbaar van Ma-Vrij 09.00 – 17.00 op 085 301 3033
Je kan de producten die je wilt toevoegen aan je winkelwagen. Via het winkelwagentje ga je door naar afrekenpagina. Hier vul je alle gegevens in en kies je hoe je wilt afrekenen. Na betaling wordt je bestelling bevestigd via een bevestigingse-mail.
Niet ontvangen? Check je spambox even!
Jazeker! Wij staan altijd open voor nieuwe verkooppunten! Vul hier het formulier in en je ontvang van ons inloggegevens. Met dit speciale account kan je inloggen op onze webshop waarbij de volumekorting zichtbaar wordt.
Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven. Is het een cadeau of wil je een persoonlijk geschreven kaartje erbij? Deze kan je tijdens het bestelproces toevoegen.
Het kan gebeuren dat je onterecht een melding krijgt dat je pakketje al bezorgd is. Dit komt omdat de postbode dan jouw pakket al inscant op het moment dat hij/zij het pakketje meeneemt van het distributiepunt. Mocht je na 2 dagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
Verzending brievenbuspost ( zonder tracking): Postnl levert normaal gesproken binnen 48 uur echter kan er soms vertraging ontstaan. Mocht je na één week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan samen op zoek gaan naar passende oplossing.
Verzending Pakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending. Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl. Dit wordt goed aangegeven bij de trackinggegevens. Mocht je na 1 week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
Verzending Brievenbuspakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending. Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl dit wordt goed aangegeven bij de tracking. Mocht je na 1 week nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!
De tracking informatie ontvangt je als je pakketje overhandigd is aan Postnl. Als je hebt gekozen voor verzending zonder track&trace wordt jouw bestelling per brievenbuspost verzonden. Van deze zendingen is geen track&trace beschikbaar.