Kattenveertjes_logo

DÉ KATTENSPEELGOED SPECIALIST

VOOR 13:00 BESTELD, VANDAAG VERZONDEN

GRATIS VERZENDING VANAF €39.99

In de veelgestelde vragen vind je alle vragen die je mogelijk kunt hebben over de website of de producten. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons jouw vraag via e-mail, Facebook of Instagram dan geven wij graag antwoord.
Word het jaar abonnement automatisch verlengt?

Je sluit een abonnement af voor 4 seizoenboxen en dit wordt niet automatisch verlengt. Wil je na de 4 ontvangen boxen de seizoenboxen blijven ontvangen voor je huistijgers dan kan al je de seizoenbox jaarabonnement nogmaals bestellen.

Wat houd een jaar abonnement van de seizoenbox in?

Bij een jaarabonnement ontvang je om de drie maanden een seizoenbox thuis! Ieder seizoen sluiten de we inhoud van de box op het komende seizoen aan, dus je gaat altijd voorbereid de lente/zomer/herfst/winter in!

Wanneer worden de seizoenboxen verzonden?

Wij verzenden de seizoenbox op: 15 maart, 15 juni, 15 september en 1 december, dus sluit nu snel een jaarabonnement af, zodat je de eerste box meteen meepikt! Natuurlijk is de seizoenbox ook een leuk cadeau voor een bevriende katteneigenaar.

Wat houd een seizoenbox in?

De Kattenveertjes Seizoenbox wordt 4 keer per jaar verzonden. Deze box wordt speciaal per seizoen samengesteld om verveling van je kat of poes tegen te gaan! Het bestaat uit minimaal 5 kattenspeeltjes en een lekkere snack.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven. Is het een cadeau of wil je een persoonlijk geschreven kaartje erbij? Deze kan je tijdens het bestelproces toevoegen.

Postnl geeft aan dat mijn pakket al in brievenbus bezorgd is maar ik heb niets ontvangen!

Het kan gebeuren dat je onterecht een melding krijgt dat je pakketje al bezorgd is. Dit komt omdat de postbode dan jouw pakket al inscant op het moment dat hij/zij het pakketje meeneemt van het distributiepunt. Mocht je na 2 dagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?

Verzending brievenbuspost ( zonder tracking): Postnl levert normaal gesproken binnen 48 uur echter kan er soms vertraging ontstaan. Mocht je na één week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan samen op zoek gaan naar passende oplossing.

Verzending Pakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending.  Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl. Dit wordt goed aangegeven bij de trackinggegevens. Mocht je na 1 week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Verzending Brievenbuspakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending.  Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl dit wordt goed aangegeven bij de tracking. Mocht je na 1 week nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Ik heb een verzendbevestiging ontvangen maar geen track en trace gegevens:

De tracking informatie ontvangt je als je pakketje overhandigd is aan Postnl. Als je hebt gekozen voor verzending zonder track&trace wordt jouw bestelling per brievenbuspost verzonden. Van deze zendingen is geen track&trace beschikbaar.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Alle bestellingen worden met PostNL verzonden. Indien je kiest voor verzending zonder track&trace zal jouw bestelling per brievenbuspost verstuurd worden.

Wat houd in de spotlight precies in?

Stuur ons de leukste foto van jouw huistijger en vertel ons wat jouw huistijger uniek maakt
en dan maak je automatisch kans dat hij/zij met foto en een leuke tekst vermeld wordt in onze nieuwsbrief. Regelmatig posten we ook huistijger(s) op Facebook en Instagram.

Hoe vaak verzenden jullie een nieuwsbrief?

Wij verzenden wekelijks een nieuwsbrief met leuke nieuwtjes, klantvragen, blog vermeldingen en natuurlijk een plekje voor een huistijger van een fan in de spotlight. Daarnaast verzenden we extra nieuwsbrieven voor speciale acties. Denk hierbij aan de kans populaire of speciale producten als eerste te pre-orderen of aan te schaffen.

Waarom zou ik mij aanmelden voor een nieuwsbrief?

We houden je elke week op de hoogte wat er gaande is en lichten producten uit. Daarnaast geven wij regelmatig onze nieuwsbriefabonnees de kans populaire of speciale producten als eerste te pre-orderen of aan te schaffen.

Hoe schrijf ik mij in of uit voor de nieuwsbrief?

Inschrijven: 

Tijdens het bestelproces kan toestemming geven om je aan te melden op de nieuwsbrief, daarnaast kan je onderaan onze webshop je inschrijven voor een kortingscode van 10% op je eerste bestelling! 

Uitschrijven:

Onderaan onze nieuwsbrief staat de vraag: “Wil je je e-mailvoorkeuren aanpassen?”
Hier kun je een keuze maken aanpassen of uitschrijven! Door op het linkje te klikken kan je uitschrijven voor onze nieuwsbrief!

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt is het mogelijk je bestelling aan te passen.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

U kunt contact met ons opnemen via:

Het contactformulier 
Email te sturen naar ons e-mailadres info@kattenveertjes.nl
Via onze Facebookpagina + Instagrampagina
Telefonisch bereikbaar van Ma-Vrij 09.00 – 17.00 op 085 301 3033

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan de producten die je wilt toevoegen aan je winkelwagen. Via het winkelwagentje ga je door naar afrekenpagina. Hier vul je alle gegevens in en kies je hoe je wilt afrekenen. Na betaling wordt je bestelling bevestigd via een bevestigingse-mail.
Niet ontvangen? Check je spambox even! 

Kan ik reseller worden van jullie producten?

Jazeker! Wij staan altijd open voor nieuwe verkooppunten! Vul hier het formulier in en je ontvang van ons inloggegevens. Met dit speciale account kan je inloggen op onze webshop waarbij de volumekorting zichtbaar wordt.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven. Is het een cadeau of wil je een persoonlijk geschreven kaartje erbij? Deze kan je tijdens het bestelproces toevoegen.

Postnl geeft aan dat mijn pakket al in brievenbus bezorgd is maar ik heb niets ontvangen!

Het kan gebeuren dat je onterecht een melding krijgt dat je pakketje al bezorgd is. Dit komt omdat de postbode dan jouw pakket al inscant op het moment dat hij/zij het pakketje meeneemt van het distributiepunt. Mocht je na 2 dagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?

Verzending brievenbuspost ( zonder tracking): Postnl levert normaal gesproken binnen 48 uur echter kan er soms vertraging ontstaan. Mocht je na één week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan samen op zoek gaan naar passende oplossing.

Verzending Pakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending.  Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl. Dit wordt goed aangegeven bij de trackinggegevens. Mocht je na 1 week nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Verzending Brievenbuspakket (met tracking): Postnl levert normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending.  Echter kan er natuurlijk altijd vertraging ontstaan bij Postnl dit wordt goed aangegeven bij de tracking. Mocht je na 1 week nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!

Ik heb een verzendbevestiging ontvangen maar geen track en trace gegevens:

De tracking informatie ontvangt je als je pakketje overhandigd is aan Postnl. Als je hebt gekozen voor verzending zonder track&trace wordt jouw bestelling per brievenbuspost verzonden. Van deze zendingen is geen track&trace beschikbaar.

VRAGEN?

WÉL VOOR DE POES!

Kattenveertjes is hét adres voor speelgoed voor jouw kat en katten gerelateerde artikelen! De unieke speeltjes van Kattenveertjes zorgen voor uren speelplezier bij uw huistijger!

Alle producten worden met zorg geproduceerd, een groot deel zelfs door ons eigen team in Nederland.
Kattenveertjes producten staan voor speelplezier, duurzaamheid en veiligheid.

Heb je een vraag, opmerking of suggestie? Wij horen het graag!

Stuur ons een berichtje via info@kattenveertjes.nl of via Facebook

Alle producten worden verzonden vanuit ons kantoor in Heerhugowaard. Bestel je voor 13:00, dan versturen wij jouw bestelling dezelfde dag nog!

INFORMATIE

Veilig afrekenen met:
  • iDEAL
  • Paypal
  • Belfius Direct Net
  • Credit card
  • KBC/CBC
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
  • Klarna Achteraf betalen
  • Veilig en gemakkelijk betalen per bankoverschrijving

10% KORTING OP JOUW BESTELLING?

Meld je aan op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op jouw volgende bestelling!

Kattenveertjes

Reageert meestal binnen een half uur
Welkom op de Live Hulp en advies chat van Kattenveertjes.nl! Ik help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Start chat
De waardering van kattenveertjes.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 1227 reviews.